Інструкція до сайту

Вітаємо на agel.ua!

Ми щиро сподіваємося, що наш сайт стане для вас ще одним корисним і потужним інструментом ведення бізнесу. Щоб ознайомитися з основними можливостями та функціями сайту, просимо вас переглянути усі розділи цієї сторінки.

Як завжди, будемо раді вашим відгукам і побажанням. Будь ласка, пишіть нам на ukraine@agel.ua або телефонуйте за номером 0-800-750-670

Команда Agel Ukraine

Реєстрація на сайті

Для реєстрації на сайті необхідно виконати наступні кроки:

  1. Натисніть кнопку «Увійти» у верхньому меню

  1. Оскільки ви ще не зареєстровані на сайті, натисніть кнопку «Зареєструватися»

  1. Заповніть усі поля наступним чином:

  • «Ваш ID-номер у компанії» – ID-номер, який ви отримали під час реєстрації у компанії та використовуєте для входу в бекофіс. Якщо ви його забули, напишіть нам на адресу ukraine@agel.com або зателефонуйте за номером безкоштовної лінії 0-800-750-670

  • «Адреса електронної пошти, яка використовувалася для реєстрації у компанії» - цю адресу ви використовували під час реєстрації у компанії. Адресу можна знайти у бекофісі на сторінці «Особиста інформація» розділу «Особистий кабінет»

  • «Пароль для входу в бекофіс» - пароль, який ви використовуєте для входу в бекофіс. Якщо ви його забули, перейдіть за наступним посиланням для відновлення пароля. Зауважте, що після реєстрації цей пароль буде використовуватися для входу на сайт agel.ua

Після заповнення усіх полів натисніть кнопку «Зареєструватися»

  1. Якщо всі дані заповнено вірно, то ви перейдете на сторінку входу на сайт. Тепер ви зможете увійти на сайт, використовуючи свій ID-номер та пароль. Також ви отримаєте електронного листа з підтвердженням про реєстрацію.

Налаштування сайту

Після першого входу на сайт ви потрапите на сторінку вашого особистого кабінету.

На цій сторінці ви завжди зможете переглянути ваші останні замовлення, розміщенні через сайт www.agel.ua, доступний баланс бонусного рахунку, налаштувати адресу доставки та персональні дані, змінити пароль входу на сайт.

Ми рекомендуємо налаштувати як мінімум ваше ім’я, основну адресу та поточну адресу доставки. Просимо зауважити, що ви завжди зможете змінити адресу доставки під час оформлення замовлення.  Для налаштування вашого імені та прізвища натисніть «Налаштування», внесіть необхідну інформацію та натисніть кнопку «Зберегти зміни».

Для налаштування поточної адреси доставки натисніть «Адреси», а потім «Редагувати» у розділі «Адреса доставки». Заповніть поля наступним чином:

  • Ім’я та прізвище – ім’я та прізвище особи, яка буде отримувати ваше замовлення
  • Назва компанії – заповнюється у тому випадку, коли отримувачем є юридична особа
  • Адреса – заповніть адресу максимально точно, вказавши вулицю, корпус, будинок, номер квартири тощо. Якщо ви плануєте отримувати замовлення на складі «Нова Пошта», вкажіть номер відділення та, за можливістю, адресу відділення
  • Місто/село – вкажіть назву населеного пункту
  • Область та поштовий індекс – заповніть, якщо місто не є обласним центром

Після внесення всієї необхідної інформації, натисніть кнопку «Зберегти зміни».

Таким же чином заповнюється і ваша основна адреса. На відміну від адреси доставки, ваша основна адреса використовується для оперативного зв’язку з вами у разі виникнення питань щодо замовлення.

Розміщення та оплата замовлення

Для розміщення замовлення необхідно спершу увійти на сайт, використовуючи свій ID-номер та пароль, який ви вказували під час реєстрації на сайті. Після цього ви зможете додавати продукцію до кошика. Інформацію про загальну суму ваших товарів у кошику ви завжди зможете побачити у правому кутку верхнього меню. А при наведенні курсора на кошик Ви зможете побачити і перелік товарів у кошику.

У будь-який момент ви можете перейти до кошика для перегляду детальної інформації про товари, видалення товарів з кошика або оформлення замовлення. Для переходу до кошика натисніть на кнопку «Перейти до кошика» або на іконку кошика у правому кутку верхнього меню.

Для видалення товару з кошика натисніть на зображення з червоним хрестиком перед назвою потрібного товару. Після видалення товару інформація у кошику оновиться автоматично.

Для швидкої зміни кількості одного з товарів у кошику введіть потрібну кількість товару та натисніть кнопку «Оновити кошик».

У розділі «Підсумки кошика» оберіть один із варіантів: замовлення відправляється за адресою або на відділення «Нова Пошта» чи буде забрано у київському офісі компанії.

Якщо на вашому бонусному рахунку є накопичені бали, то інформація про них буде зазначена під кнопкою «Оновити кошик».

Якщо ваших накопичених бонусів вистачає для 20% або 40% знижки від загальної суми замовлення, то це також буде зазначено під переліком продукції.

Для використання бонусних балів, будь ласка, відмітьте розмір знижки, який ви хочете застосувати до цього замовлення – 20% або 40% - та натисніть кнопку «Використати знижку за бонусною програмою». Інформація в кошику оновиться, та кількість використаних бонусів буде зазначено у розділі «Підсумки кошика».

Коли уся необхідна продукція буде додана та необхідні знижки використані, ви можете перейти до оформлення замовлення, натиснувши кнопку «Перейти до оформлення». На наступній сторінці ви зможете перевірити всю інформацію щодо замовлення, а саме вашу контактну інформацію, адресу доставки, яку ви зможете відредагувати за потреби, склад замовлення та загальну суму до сплати з урахуванням можливої знижки. Після перевірки всієї інформації оберіть один з можливих методів оплати замовлення:

  • Оплата готівкою через будь-який термінал iBox або Qiwi. Після розміщення замовлення ви отримаєте інструкцію щодо цього методу оплати.
  • Оплата банківським переказом у відділенні будь-якого банку України. Після розміщення замовлення ви отримаєте реквізити, необхідні для оплати замовлення.
  • Оплата карткою Visa або MasterCard через платіжну систему ПриватБанку Liqpay. У цьому випадку вас буде направлено на сторінку оплати.
Доставка

Кур'єрська доставка відбуваєьбся до будь-якого відділення "Нової Пошти" України або за адресою Покупця. Доставка БЕЗКОШТОВНА. 

Повернення товару

Якщо товар вам не сподобався чи вас не влаштовує, ви можете оформити його повернення протягом 14 днів із дня купівлі.

Для оформлення повернення потрібно зробити 3 кроки:

  1. Надіслати лист з інформацією про замовлення, комплект поставки та причини повернення на електронну адресу ukraine@agel.ua. В листі потрібно вказати реквізити, на які будуть перераховані гроші за повернення.

  2. Упакувати товар, що повертається, і вкласти в упаковку товарну накладну, пломби, ярлики і етикетки, які належать до товару.

  3. Повернути його будь-яким зручним для вас способом.

 

Гроші за замовлення будуть переведені на вказаний Вами рахунок впродовж 7-ми робочих днів після отримання повернення.